دقت کردین تو فیلم های ترسناک طرف میخواد فرار کنه هیچ وقت ماشینش روشن نمیشه؟

_____________________________________________________________________________
امروز رفته بودم پشت بوم که آنتن تلویزیونون رو تنظیم کنم، با موبایلم شماره خونه رو گرفتم به مامانم میگم: الو، مامان خوبه؟ مامانم هم میگه : مرسی همه خوبن شما خوبین؟ خانواده خوبن؟
ببخشید بجا نیاوردم.

__________________________________________________________________________________________________

شماهم وقتی میخواید ببینید یکی خوابه و داره نفس میکشه یا نه،
به جای اینکه صداش کنید

نگاه شکمش میکنید ببینید بالا و پایین میشه یا فقط من اینجوریم !؟

______________________________________________________________________________

شما یادتون نمیاد ما وقتی بچه بودیم اول مهر که کفش نو برام میخریدن سر کلاس انقدر نیگاش میکردم که دیگه چشمام خسته میشد ، تازه اگه روش یه لک میفتاد با آب دهنم تمیزش میکردم …
انقد که من از کفشم لذت میبردم لیونل مسی از کفش طلاییش لذت نمیبره …
________________________________________________________________________________________

زنگ زدم به قلم چی گفتم میخوام پشتیبان شم
گفت رتبت چنده؟
گفتم ۶٠٠٠٠٠، گفت تو استخدامی

بیا بگو چطوری تست زدی بقیه اونجوری تست نزنن

_________________________________________________________________________-

اعتراف میکنم دیروز دو ساعت برقمون قطع شد
گوشیمم شارژ نداشت
.

.

تو این دوساعت چیزای زیادی فهمیدم

فهمیدم یه هفتس داریم خونه رو نقاشی میکنیم

داداش بزرگم ۲ ساله ازدواج کرده

بابام چهار ماهه بازنشسته شده

خواهر کوچیکم کنکور قبول شده

و جالتر اینکه یه برادرزاده ۵ ماهه دارم که اسمشو رامین گذاشتن !!

______________________________________________________________________________________